Boka in dig
Södertelge Volleybollklubb
Beachvolley & Volleyboll, Dam & Herr, Elit & Motion, Inne & Ute, Ungdom & Senior, Sommar & Vinter

Börja spela volleyboll

Volleyboll är världens roligaste sport och du är välkommen att prova på att spela med oss!

Barn & Ungdom

Södertelge volleybollklubb vill växa ännu mer på ungdomssidan. Lag finns på alla nivåer, både tjejer och killar, och det syns i resultaten att SVBK är en klubb att räkna med på ungdomssidan i volleyboll.

Åldersindelningar samt kontaktpersoner hittar du i huvudmenyn under "Barn & Ungdom".

Vi välkomnar alla som vill börja spela volleyboll, både tjejer och killar! Vi har verkligen jättekul och ambitionen är att alla ska få vara med och ha roligt med volleyboll och utvecklas i sin egen takt, så kom gärna och prova på! 5 år och uppåt.

Vuxna & seniorer

Det ska gå att börja med voleyboll även som vuxen. Om du inte har spelat förut finns möjlighet att lära sig genom att delta i vår "motionsvolley". Läs mer i fliken i huvudmenyn.

Om du har spelat mycket tidigare men är nyfiken på att börja spela i Södertelge Volleybollklubb är du välkommen att provspela i något av våra seniorlag på dam- eller herrsidan. Kontaktuppgifter till dessa hittar du under "Herrar" respektive "Damer" i huvudmenyn.

Bli medlem här!

Du behöver inte vara medlem för att komma och provträna.

Information om medlems- och träningsavgifter samt övriga avgifter.

Förbundssajter
Diamantsponsorer